Återköp och problematik

Vi vill att du ska känna dig trygg när du köper våra digitala dokument.
Här beskriver vi våra villkor för återköp, reklamationer och hantering av eventuella problem.

Återköp av digitala produkter

Enligt distans- och avtalstjänstlagen har du som kund normalt 14 dagars ångerrätt när du köper en vara eller tjänst.
Dock gäller speciella regler för digitalt innehåll.
Ångerrätten gäller inte för nedladdningsbara digitala produkter som levereras omedelbart efter köp,
eftersom du får tillgång till materialet direkt och därmed godkänner att ångerrätten upphör.

Det innebär att vi normalt inte kan erbjuda återköp eller ångerrätt på våra dokument när de väl
levererats digitalt till dig. Men omständigheterna styr.


Reklamation vid fel eller problem

Vi strävar efter att alla våra dokument ska vara korrekta och uppdaterade. Om du upplever att dokumentet innehåller fel, brister eller tekniska problem som gör det oanvändbart, vänligen kontakta oss inom 14 dagar från köpdatumet.

Vi kommer då att:
–  Granska ditt ärende.
–  Erbjuda en korrigerad version eller annan lösning.
–  Vid behov och efter särskild bedömning återbetala köpesumman.


Problem med leveransen

Om du inte får tillgång till dokumentet efter köpet, t.ex. om du inte får någon nedladdningslänk eller har tekniska problem, kontakta oss omedelbart. Vi hjälper dig så att du får tillgång till din beställning.


Kontakta oss

Har du frågor eller behöver hjälp?
Kontakta vår kundtjänst på:
E-post: info@dinamallar.se

      Vi hjälper gärna till så alla blir nöjda i slutändan!

Varukorg
Rulla till toppen